Колеги нещо си прецаках километража като го свалях да му сменям крушките,и сега показва с 20км повече когато карам на място стрелката си е на мястото долу.Някой знае ли как мога да го оправя че ме дразни много!!!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с километража!!!
Collapse
X
-
Колега, за малко да опраскам Ванката, ама е прав!
Не става ясно какъв ти е проблема!
"Като карам на място"... нищо не ни говори!
Пробвай пак и дай инфо!
При тебе не е стария познат ел.магнитен механизъм,а са селсимни мотори.
Може да не си напъхал добре щекерите на таблото!
Успех!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеДаже и това не е. И спидометърът и километража се управляват от ECU. Всъщност за километражът не съм на 100 процента сигурен. Така или инак - на място и двете няма какво да показват (освен колко и какво сме си наляли). Дано колегата има чувство за хумор и не ми се сърди. В противен случаи - ИЗВИНЯВАМ СЕ!
п.п Май тук е мястото да попитам - някой може ли да постне снимка на маховикът на боксер 1.4/1.6 . По точно - интересува ме венецът определящ позицията на коляновият вал. Оказва се че това - 60 - 2 зъба е много разтегливо понятие.
Опитвам да правя ТАП за Алфа и ако успея ще споделя резултатите.
Аз "спидометър" не знам да има такава дума! Може да е скоростомерBUSHON RACING SERVICE
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеСега е добре да кажете какво точно сте правили. Предполагам смяната на крушките не е съпътствано със смяна на гумите. По принцип системата е честотомер.
Възможно е да се е прецакал стабилизатор на напрежение който допускам че има на платката на таблото. Друг вариянт е да сте бърникали по самата стрелкова система.
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеДаже и това не е. И спидометърът и километража се управляват от ECU. Всъщност за километражът не съм на 100 процента сигурен. Така или инак - на място и двете няма какво да показват (освен колко и какво сме си наляли). Дано колегата има чувство за хумор и не ми се сърди. В противен случаи - ИЗВИНЯВАМ СЕ!
п.п Май тук е мястото да попитам - някой може ли да постне снимка на маховикът на боксер 1.4/1.6 . По точно - интересува ме венецът определящ позицията на коляновият вал. Оказва се че това - 60 - 2 зъба е много разтегливо понятие.
Опитвам да правя ТАП за Алфа и ако успея ще споделя резултатите.
За селсимни мотори имах впредвид Уредите, а не командването!От датчик или от компа е все тая по принцип!
А това със стабилизатора е добро попадение!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеБелезите са ясни. Интересува ме зъбният венец как е направен. Тоя който се чете от датчикът. По точно частта където е ГМТ. При Рено са голям зъб и голямо междузъбие. Тука пишат - 2 липсващи зъба ама .... . Днеска си намерих огледалцето - вероатно ще мина и без снимка. Осцилографът ми пак е за ремонт и това ми прави животът труден
Упс! Леко съм поизлъгал! Не се управляват от ECU, сигналат от датчикът отива паралелно в компа и на таблото. Май така и така ще ходите на диагностика за възглавниците ..... . А ако държите да се сборите самосиндикално с проблемът - в събота или неделя може да се видим, и да го видим. Стана ми интересно нещо... .
Референтната точка се намира по принцип на 90 градуса преди ГМТ.
Срам не срам, не съм се заглеждал на нашите къде е точно,но там е по принцип.Потърси я! Няма как да я сбъркаш!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment